Het was een geweldige massage! Er werd veel en vakkundig aandacht besteed aan de spanning en vastzittende spieren in mijn lichaam. Ik voelde mij heel erg comfortabel tijdens de massage en enorm ontspannen erna. Hartelijk dank, ik kom zeker terug!
Susanne
-
ongeveer een jaar geleden
Heel fijn, net wat ik nodig had. Zeker een aanrader
Wieneke
-
ongeveer een jaar geleden
Berta
-
ongeveer een jaar geleden
Fijne sfeer, aardige vakkundige vrouw. Ook mooie rustige plek. Wel even zoeken om het te vinden maar ze is ook pas begonnen .
Esther
-
ongeveer een jaar geleden
Top massage gehad! Alle spieren zijn weer lekker losgemaakt. Ik kom zeker nog eens terug.
Rienk
-
ongeveer een jaar geleden
Super! Krachtige massage maakt de spieren weer los!
Lisanne
-
ongeveer een jaar geleden
Lisan
-
ongeveer een jaar geleden
Super massage! Hier kom ik weer
Caroline
-
ongeveer een jaar geleden